A miniszterelnökségi háttérintézmény tevékenységének bővülésével megszületett az igény egy új arculatra, ami brandként közvetíti a Lechner Tudásközpont széles körű szolgáltatásait és térinformatikai szerepét, mely átível országos szintű építésügyi szakrendszerek üzemeltetésén és ingatlannyilvántartáson egyaránt. 

Az új logó rétegei reprezentálják a komplex tevékenységi kört, a területek egymásra épülését, az ezeket összekötő szaggatott vonal pedig a cég “kilépését a térbe”.
DINAMIKUS ARCULAT

Alapul véve az új logót, további emblémák készültek az egyes részlegek és belső használatú rendszerek könnyű beazonosításához, amelyektől változatos, ugyanakkor egységes lehet az arculat.
ARCULATI KÉZIKÖNYV 

Készítésénél meghatározzuk a brand médiumokban és felületeken való megjelenését, pl. céges logót, tipográfiát vagy arculati színeket, fotók, illusztrációk használatát, így biztosítva, hogy következetes, egységes megjelenést kapjon a márka. Az arculat részleteit szabályozza a kézikönyv, a továbbiakban az abban meghatározottak figyelembevételével készítjük el a különböző online és offline kommunikációs anyagokat. Ilyen lehet a névjegy, prezentáció, brosúra, plakát, roll-up vagy online felületen a weboldal, a közösségi médiába gyártott tartalom, hirdetések készítése különböző marketing-felületekre.